Małe jest piękne

czyli kolejne prace na wyzwania blogu CraftArtWork. Maleństwa Dziewczyn są piękne! A ja się po prostu zaraziłam ;) Zatem po kolei, tu gramy w domino :) Należało zrobić kostkę domina (2,5x5cm) i lewą jego połowę dopasować do tematu KAWA. No to jak kawa, to kawa ;)


Natomiast, tu bawimy się z Rinchies. Należało wykonać obrazek w formie koła o średnicy 2,54cm na temat 'Zwierzęta mórz i oceanów'. Mając do dyspozycji tagi z Galerii Papieru, nie miałam większego problemu ;)

Na koniec walczymy uśmiechem z depresją, czyli wyzwanie z ATC. A skoro tak to musi być b. kolorowo (jak kwitnące kwiaty, które u mnie zawsze wywołują uśmiech)  :)
Pozdrawiam!

Share:

6 komentarze

  1. Piękne prace !!!
    ATC pełne optymizmu, rinchies bardzoooooooo morskie i ten pomysł z tą kawą !!! Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!!!! Cudności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój faworyt - domino z kawą! Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, niektóre nawet pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace i jakie pomysłowe. Masz głowę dziewczyno. Podziwiam twój talent. Kostka domina jest świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)