LOsy

Dwa LOsy na dwa wyzwania.
Two layouts for two challenges. 

Pierwszy na wyzwanie blogu s'Sketches. Powstał na podstawie mapki
First I made layout for  challenge on s'Sketches blog. It was inspired by this sketch

A tak wygląda moja interpretacja
It is my interpretation


Drugi, na wyzwanie blogu ArtUgolok.  Mapka wygląda tak
Next, I made this layout for ArtUgolok sketch challenge. 
a mój layout tak

Nie będę ukrywać, że nie jestem z nich do końca zadowolona... ale mam nadzieję, że komuś się spodobają ;)

Pozdrawiam!

Tags:

Share:

6 komentarze

  1. Są świetne. Nie ma powodów do niezadowolenia, naprawdę.
    Kurcze, złapałam bakcyla na LO'sy, a tu takie fajne mapki. No nie wiem, czy się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę tak samo jak Kati :) Naprawdę tu nie ma powodów do niezadowolenia, raczej jest wielki do dumy. Moim zdaniem bardzo wciąż się rozwijasz, a te scrapy są świetne. Rób ich jak najwięcej. Te przeszycia nadają wiele uroku, motylki tak świetnie się komponują. I te oryginalne dodatki! Uwielbiam!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna oczywiście jak zwykle i te wszystkie dodatki. SUPER
    Masz duży talent.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Funny LO!
    Thank you to join us at ArtUgolok blog! Good luck for you! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. So very beautiful! Thank you for joining us s'Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)