5 ulubionych filmów

Na blogu CraftHouse dziewczyny proponują cykliczną zabawę pt. TOP 5. Cała zabawa polega na 'scrapowej' wypowiedzi na dany temat. W tym miesiącu tematem jest: '5 moich ulubionych filmów'.  Zastanawiać się nie musiałam, moim ulubionym reżyserem i scenarzystą jest Wong Kar Wai i to w sumie o nim jest ta mini książeczka.  Dodam tylko, że jeszcze miały dojść teksty do środka, cytaty itp, ale jak zobaczyłam ja w takiej surowej formie, to wydała mi się idealna :)











 Pozdrawiam!

Tags:

Share:

5 komentarze

  1. Niesamowite!!!!!!!!!! Nieziemsko piękna praca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, cudowne klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, bardzo klimatyczny; bardzo mi sie podoba; jego urok tkwi w umiarze i prostocie;

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie to zrobiłaś, Kasiu.
    W tej surowej formie jest idealnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudny. Bardzo ależ to bardzo mi się podoba :)
    Powiedziałabym "minimalizm japoński" w pełnej krasie;)I następne filmy do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)