Literki

Dziś przedstawiam kolejne dwie prace wykonane na zaproszenie Tusi z blogu scrapki.pl.

Ten literowy projekt z miejsca mnie zauroczył :)  Niestety czasu na niego brak. Wykorzystując jednak te vintagowe  literki  powstała mini wersja :)



Deseczka została pomalowana na brązowo, później na biało i przetarta papierem ściernym. Na to kartka z ksiażki przyklejona 'Magikiem', po czym potraktowana zmywakiem i odrobiną wody (aby zostało tylko to co widać). Na koniec literki, trochę akrylówki i tak oto powstał obrazek z abecadłem :)  Tak mi się ten literkowy obrazek spodobał, że  po kilku dniach wypróbowałam inny szybki pomysł na vintagową ozdóbkę.

Na drewnianą deseczkę nakleiłam scrapowy papier i małe kawałki taśmy. Całość zanurzyłam w rozpuszczalnej kawie i wstawiłam do piekarnika (zależało mi na szybkim wysuszeniu, gdyż do cierpliwych nie należę ;)). Po przeschnięciu, jeszcze raz do kawy i znów do piekarnika. Na koniec, obrazek przewiazałam sznurkiem, pochlapałam jeszcze trochę kawą i znowu lekko go podpiekłam. Wyszło tak jak widać :) Pozdrawiam!

Share:

4 komentarze

Thank you for stopping by :)