Things I love

Stare druciane kosze to jedne z rzeczy, które uwielbiam. Kupuję je przy każdej możliwej okazji  :) A do starych butelek po mleku i śmietanie mam ogromny sentyment :)
I love old wire baskets. I buy them at every opportunity ;) Old bottles the same :)

stare druciane kosze na butelki / old wire bottle baskets

PRL-owska butelka na śmietanę / old cream  bottle

butelka po śmietanie "ŁÓDŹ' / small cream bottle 'LODZ'

Usunęłam wewnętrzne druty i uszyłam 'ubranko' / I removed the inside wires and  sewed 'dress'
Uwielbiam ten niciak :) / I love this vintage sewing cabinet :)


Dziękuję za  uskrzydlające słowa i pozdrawiam serdecznie :)
Thanks so much for stopping by! Have a great day!

Share:

4 komentarze

  1. Super, tez lubię takie koszyki. Niedawno trafił w moje ręce "jeden taki" .
    Twoje skrapkowe dzieła bardzo mi się spodobały:)
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. The basket looks great with your lovely insert... and that little bottle is so lovely!!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh how I would love to have a couple of those baskets in my scrap room.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosze rewelacyjne, tez na nie choruję;) a butelki zazdroszczę bardzo - z mojego rodzinnego miasta pochodzi;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)