Wyzwanie HopmArtu - mapka z serduchem.

Kolejne wyzwanie, już 13-te, blogu HopmArt, polega na wykonaniu pracy wg mapki

 Wytyczne są następujace:
- praca w kwadracie, 
- praca według mapki,
- dowolnie czy to kartka / ramka / LO / czy coś jeszcze innego... ważne żeby to był kwadrat!
- styl, technika, kolory dowolne!
 
To, że zrobię LO wiedziałam od razu ;P To, że pewnie nie wcześniej niż dzisiaj - również. Nie wiedziałam tylko, że w  międzyczasie władzę w domu  przejmie ospa :/ Mikołaj wygląda jak swoja ulubiona przytulanka - pies Kropek ;)   Oby tylko przeszła łagodnie ... W każdym razie przez te    kilka dni kilka pomysłów wpadło mi do głowy, kilka wypadło. Ostatecznie powstał taki scrap

Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Pozdrawiam serdecznie!

Tags:

Share:

8 komentarze

  1. Pięknie. Ta kolorystyka , postarzania i wogóle pomysł. Kasiu, jestem zachwycona Twoją pracą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, pracowałam ostatnio z tymi kolorami bardzo lubię połączenia tych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, super, super! Te wiązania mnie totalnie powaliły...

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój Synek jest przeuroczy :) A scrap bardzo pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł! te tagi sa rewelacyjne! dziekuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)