Miesiąc z tagiem cz. 3

Trzeci tydzień zabawy na blogu CratfArtWork i trzeci tag. Wyzwanie na ten tydzień to Skrzydlaty cytat, czyli umieszczamy na tagu  cytat, który jest dla nas z jakiegoś powodu ważny... Ja wybrałam cytat (który uwielbiam) z jednej z moich ulubionych książek 'Mrocznej wieży' (z racji tego, że czytać uwielbiam takich cytatów znalazłoby się na dziesiątki tagów ;) co nasuwa mi pomysł na zrobienie albumu z cytatami :) ).


Przy okazji zrobiły się okładki :)

Dzisiaj nareszcie był wiosenny dzień :) I słoneczko, i ciepło ...

I na koniec, rudy wielbiciel kwiatów ;)

Z pozdrowieniami!

Tags:

Share:

10 komentarze

  1. ALE SUPER !
    szczególnie urzekła mnie część okładki z połową motylka !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!!!
    Szkoda,że mi nic nie robi się jakoś tak samo, przy okazji;))).
    Album z cytatami - wspaniały pomysł. Do dzieła, Kasiu. Chętnie poczytam.
    Mam nadzieję, że adresik na paczuszce, jest Twój. Jutro leci małe co nieco do Ciebie. Dziś nie dałam rady wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag, a okładki wyszły przeuroczo:)
    Coś mamy wspólnego- cytaty;) Również stwierdziłam niedawno, że muszę zrobić mały album z cytatami i ulubionymi wierszami. Ale jestem tak zabiegana, że pewnie długo takie coś nie powstanie... Tobie życzę więcej czasu i szybkiej realizacji pomysłu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu nie wpadłabym na pomysł, żeby użyć cytatu z "Mrocznej Wieży", a też bardzo lubię tą książkę. Naprawdę świetna interpretacja. I jeszcze bardzo podoba mi się pomysł na zahaczenie sznureczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace jak zwykle bardzo ciekawe i pięknie wykonane."Rudy" bardzo ładny i widać że zna się na kwiatach;-)))) Bo pięknie rosną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello Kasia! The tags are really good!
    The flowers is really great, espessually Hyacint.
    And I also like your pretty cat!
    Thankyou for your good and pleasant comment.
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy cytat i fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mroczno tajemniczy cytat:D super tag a model z parapetu fantastyczny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, kreatywne prace :)
    Zdjęcia też prześliczne, szalenie wiosenne i cudownie nastrajające. Pozdrawiam serdecznie :*:*

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)