Dziecięcy folder na zdjęcia ...

... a nawet dwa :)  Folder został przygotowany na wyzwanie blogu sklepu Craft4You. Encza zrobiła przepiękny folder, strasznie spodobała mi się taka forma.

W użyciu przepiękne papierki 7gypsis z serii Conservatory, w których najzupełniej na świecie się zakochałam i które idealnie pasują do mojego małego miłośnika przyrody ;).  Użyłam tutaj również jednego z tych tagów stworzonych na bazie pokrywki od puszki. Na okładce kwiatek (tak, tak .. zrobiony własnoręcznie przez mnie, ale to chyba szczyt moich kwiatkowych możliwości  ;)) Zainspirowałam się tym kursem Michelle.
Tak mi się spodobał taki folder, że powstał jeszcze jeden (specjalnie do pokoju Mikołaja z 'Potworkowych' papierków)

I chyba tyle na dziś ;) Pozdrawiam!

Share:

3 komentarze

  1. Super folderki!!! :) Nie mogę się zdecydować, który mi sie bardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie robię albumik dla Wiktora z Potworków :). Jutro wrzucę na bloga
    Obydwa foldety choć w bardzo różnych klimatach, to i tak cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie! Takie radosne i zabawne:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)