Zabawa w liftowanie - edycja piąta

Nie mogłam się oprzeć kolejnemu wyzwaniu na blogu wyzwaniowym scrapki.pl. Tym razem należało zliftować rewelacyjny scrap Finnabair. Scrap jest cudny!


A tak wygląda mój lift (o dziwo tym razem ze mną, chyba pierwszy raz ;))

W użyciu: papiery ILS + kawałki 7Gypsis z serii 'Conservatory' oraz 'Camden', koronka, zapinki od 'ogrodniczek', drewniane kółko duże + kilka małych, szklane kamyki, kluczyk od kłódki i literki z Wycinanki pokryte Crackle Accents.

Pozdrawiam!

Share:

6 komentarze

  1. Krásná práce, přeji hodně štěstí.
    hezké dny.
    Iva

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, miło wreszcie Cię zobaczyć:). Zupełnie inaczej sobie Ciebie wyobrażałam ;)))
    Prześliczny lift. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie zatkało!!! CUDNE:) I śliczne zdjęcie:)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Świetnie wybrałaś papier i dodatki. Wszystko wygląda doskonale.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca!! Ogromnie mi się podoba! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny lift, fajnie dobrane papierki do klimatu zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)